قیمت صندلی واقعیت مجازی

قیمت صندلی واقعیت مجازی

صندلی کنترلر بازی واقعیت مجازی VR Chair – واقعیت مجازی

… بین رفته است.این صندلی 4 کیلوگرمی،میتواند از طریق رابط های USB شارژ گشته و به وسیله باتری داخلی خود قادر به یک فعالیت مستمر 5 ساعته است. در یک ویدئوی کوتاه میتوانید با شیوه کار VRgo آشنا شوید. قیمت صندلی بدون تفنگ: 700.000 تومان. قیمت تفنگ واقعیت مجازی: 800.000 تومان. خرید صندلی کنترلر واقعیت مجازی.

صندلی شبیه ساز واقعیت مجازی – واقعیت مجازی

این صندلی تمامی تکان ها و حرکت های اعمال شده در تصاویر درون هدست های واقعیت مجازی را به صورت واقعی بر روی بدن انسان پیاده می کند. … این صندلی ها به صورت های یک نفره، دو نفره، سه نفره و هشت نفره قابل استفاده می باشند. صندلی … سلام و خسته نباشی به مدیر محترم ایا قیمت این صندلی هارو هم مشخص می کنید حتی به صورت تقریبی.

شبیه ساز رانندگی واقعیت مجازی – واقعیت مجازی

شبیه ساز رانندگی واقعیت مجازی. قیمت صندلی به همراه فرمان و پدال و دنده: 3.900.000 تومان. قیمت کل دستگاه به همراه عینک و کنسول PS4 کامل : 6.900.000 تومان. امکانات شاسی شبیه ساز … در رنگ های مختلف دو رنگ و تک رنگ (رنگ روکش صندلی با دستگاه قابل هماهنگی می باشد). هدیه روی دستگاه یک عدد سیم زیپ برای نظم دهی به سیم های …

عملیات مجازی واقعیت مجازی 9DVR شبیه ساز برای فروش 9D دستگاه …

سیستم عامل واقعی واقعیت مجازی 9DVR را برای فروش پیدا کنید، 9D دستگاه صندلی تخم مرغ VR را با عینک واقعیت مجازی برای فروش با MOVIE POWER پیدا کنید. به عنوان یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان حرفه ای 9D Egg VR Cinema در چین، می توانیم کیفیت خوب و عملکرد عالی خود را اطمینان دهیم. انتظار برای همکاری با …

واقعیت مجازی

بیلیم گستر اولین سازنده سخت افزارهای واقعیت مجازی در خاور میانه، تردمیل ، صندلی ترن هوایی ، اسلحه واقعیت مجازی ، بازی های رایانه ای با اسلحه ، IRAN #39;S FIRST INTERACTIVE VR ATTRACTION , Roller Coaster B.G chair , oculus Rift DK2.

واقعیت مجازی کلایمکس Climax.VR واقعیت مجازی محصولات

واقعیت مجازی صندلی شبیه ساز ثابت واقعیت مجازی کلایمکس شبیه‌سازهای حرکتی فوق فشرده کلایمکس منحصر به فرد هستند. این شبیه‌سازها با استفاده از فناوری خلاقانه تحت لیسانس انگلیس، جزئیات حرکتی خیره‌کننده‌ای با شباهت بسیار زیاد به حرکات اصلی و شتاب به واقع قدرتمند جهت ارائه یک تجربه اتومبیل‌رانی به واقع مهیج را …

صندلی شبیه ساز واقعیت مجازی آسان وی آر

28 جولای 2016 … این صندلی تمامی تکان ها و حرکت های اعمال شده در تصاویر درون هدست های واقعیت مجازی را به صورت واقعی بر روی بدن انسان پیاده می کند. این صندلی ها به صورت…

واقعیت مجازی واقعیت مجازی رانندگی شبیه ساز / واقعیت مجازی مسابقه …

کیفیت VR مسابقات اتومبیل رانی تولید کنندگان صادر کننده – خرید واقعیت مجازی واقعیت مجازی رانندگی شبیه ساز / واقعیت مجازی مسابقه ای داخل خودرو از چین سازنده. … قیمت: 8,800~9,500 USD/Set. جزئیات بسته بندی: فیلم حباب هوا + فیلم کشش + چوب قاب / موارد یا به عنوان نیاز مشتریان. زمان تحویل: 7-15 روز کاری.

واقعیت مجازی تجهیزات برای فروش – کیفیت واقعیت مجازی تجهیزات …

واقعیت مجازی تجهیزات, تو می توانی خرید کیفیت خوب واقعیت مجازی تجهیزات , ما هستیم واقعیت مجازی تجهیزات توزیع کننده واقعیت مجازی تجهیزات سازنده از چین بازار.

صندلی موتوردار چرخشی، تجربه‌ی واقعیت مجازی را واقعی‌تر می‌کند

27 مه 2016 … شرکت Roto محصول غیرمنتظره‌ای که یک صندلی مخصوص واقعیت مجاری است را ساخته است. این صندلی، Roto VR نام داشته و قابلیت‌هایی مخصوص واقعیت مجازی دارد. پیش‌تر اولین … مبلغ فروش این صندلی 599 دلار اعلام شده که به آن قیمت Advanced Cable Magazine و ماژول‌های لرزاننده به مبلغ 150 دلار را نیز باید افزود.

صندلی VRGO، کنترل کننده‌ای برای واقعیت مجازی بدون نیاز به دست …

7 دسامبر 2015 … طراحی VRGO بصورت صندلی و کاربری آسان آن به شما اجازه می‌دهد تا با دستانی آزاد وارد واقعیت مجازی شوید. … انتظار می‌رود VRGO که با USB نیز شارژ می‌شود با قیمت ۲۵۰ یورو (تقریبا ۳۸۵ دلار) وارد بازار شود، اما افراد مشتاق می‌توانند این صندلی را با قیمت ۱۵۰ یورو (تقریبا ۲۳۰ دلار) برای خود از پیش سفارش دهند.

صندلی واقعیت مجازی واقعیت مجازی میهن

استند واقعیت مجازی متحرک دومنظوره میهن 1,390,000 تومان 990,000 تومان; single- purpose-virtual-reality-stand-shakhes-mihanvr-ir استند واقعیت مجازی متحرک تک منظوره 1,290,000 تومان 940,000 تومان; htc-vive-product-26-mihanvr هدست واقعیت مجازی HTC Vive 4,800,000 تومان 4,190,000 تومان; oculus-dk2-1-mihanvr هدست واقعیت …

استند واقعیت مجازی متحرک دومنظوره میهن واقعیت مجازی میهن

استند واقعیت مجازی متحرک دومنظوره میهن در دو حالت حلقه و کمربند قابل سفارش به سراسر ایران که زمان تحویل حداکثر 7 روز می باشد.

صندلی کنترلر بازی های واقعیت مجازی – آپارات

11 سپتامبر 2016 … عینک واقعیت مجازی صندلی کنترلر بازی های واقعیت مجازی ساخت ایران به همراه تفنگ کنترلر واقعیت مجازیخرید این محصول از طریق www.myvr.ir صندلی کنترلر بازی.

رونمایی از جدیدترین صندلی واقعیت مجازی VR – نارون مگ

6 نوامبر 2016 … شبیه ساز صندلی واقعیت مجازی به نام VRgo که توسط شرکت ژاپنی Eje که در زمینه طراحی و ساخت نرم‌افزارها و سخت افزار‌های مدرن فعالیت می‌کند، ساخته شده است.

صندلی واقعیت مجازی هم از راه رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان …

23 ژانويه 2018 … اگر چه استفاده از هدست های واقعیت مجازی هیجان و نشاط زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد، اما تولید لوازم جانبی بیشتر می تواند این هیجان را دوچندان کند.

صندلی واقعیت مجازی هم از راه رسید! +عکس Yaw VR نام شبیه – اکوفارس

26 ژانويه 2018 … Yaw VR نام شبیه ساز حرکتی واقعیت مجازی است که در قالب صندلی قابل استفاده است. – کاربران روی سطح کروی صندلی می نشینن.

سینما 9 بعدی واقعیت مجازی 6 صندلی – طراح و سازنده تجهیزات واقعیت …

محاسبه درآمد خالص ماهیانه “سینما واقعیت مجازی 6 صندلی”. فرض کنید مدت زمان آماده سازی و نمایش هر فیلم 10 دقیقه باشد در هر ساعت 6 سانس داریم و در روز فقط 6ساعت و در ماه 20 روز کار کنیم و قیمت هر بلیط 10000 تومان باشد. و با کسر هزینه ها شامل حقوق اپراتور و اجاره ماهیانه به سود خالص ماهیانه 10 میلیون تومان میرسیم. سود ماهیانه.

صندلی واقعیت مجازی – دنیای اقتصاد

24 ژانويه 2018 … صندلی یادشده با استفاده از یک موتور برقی کوچک قادر به حرکات ۳۶۰ درجه افقی و حرکات ۵۰ درجه عمودی است و این حرکات با تصاویر در حال پخش از طریق هدست‌های واقعیت مجازی سازگاری کامل دارد. قیمت این صندلی ۱۱۹۰ دلار است. این محصول با ۸۰ درصد از برنامه‌های شبیه‌ساز و هدست‌های واقعیت مجازی سازگاری دارد.

واقعیت مجازی فرازرایان جی

پیام مدیر. فروشگاه واقعیت مجازی فرازرایان جی با ارائه بهترین محصولات در زمینه واقعیت مجازی با پائین ترین قیمت سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز دارد. از شما عزیزان خواهشمندیم با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری فرمائید. با تشکر از همکاری شما. مدیریت فروشگاه واقعیت مجازی فرازرایان جی  …

صندلي واقعيت مجازي چيست؟ خبر فوری

25 ژانويه 2018 … قیمت این صندلی ۱۱۹۰ دلار است. این محصول با ۸۰ درصد از برنامه‌های شبیه‌ساز و هدست‌های واقعیت مجازی سازگاری دارد. تولید نرم‌افزارهای واقعیت مجازی متن باز سازگار با این محصول نیز ممکن است. علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌های جذابی برای استفاده از این صندلی تولید کنند. حداکثر وزن قابل تحمل این صندلی ۱۵کیلویی، …

تردتردمیل و صندلی واقعیت مجازی Archives – .. آزمایشگاه بازی سازی …

27 جولای 2016 … واقعیت مجازی یا virtual reality که به اختصار به آن VR نیز گفته می شود به معنای تلاش بشر به منظور برداشتن فاصله ی بین دنیای مجازی و واقعیست. سال هاست که دانشمندان به دنبال این تکنولوژی هستند تا زندگی انسان ها آسان تر و جذاب تر شده و انسان ها از مشغله های فکری که امروزه درگیر آن هستند آزادتر شوند. در حقیقت …

شگفت انگیز ترین بازی های بازی 1/2/3 صندلی 9D واقعیت مجازی 9D …

9D VR سینما شبیه ساز سینمای 9D با EASYFUN – یکی از 3 تولید کننده و 3 تولید کننده و 3 چین 9D VR در چین است. خرید با تکنولوژی بالا و کیفیت 3 صندلی 9D VR ساخته شده در چین با قیمت مناسب از کارخانه ما.

قیمت صندلی واقعیت مجازی

منبع قیمت

قیمت صندلی واقعیت مجازی


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply