دوربین به انگلیسی

دوربین به انگلیسی

دوربین به انگلیسی
دوربین به انگلیسی
دوربین به انگلیسی
دوربین به انگلیسی
دوربین به انگلیسی

ترجمه “دوربین” از انگلیسی

معنی دوربین به انگلیسی – دیکشنری آنلاین آبادیس

معنی دوربین به انگلیسی – دیکشنری آنلاین آبادیس.

معادل دوربین مداربسته در انگلیسی – دوربین مداربسته

25 آگوست 2016 … واژه دوربین مداربسته در زبان انگلیسی دارای چند معادل متفاوت است که در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند. در این مطلب به معانی هر یک از آنها می پردازیم.

“اخذ شده توسط دوربین” یا “گرفته شده توسط دوربین” به انگلیسی چی …

1 نوامبر 2016 … شرمنده دوست گرامی شما 17 دقیقه پیش جواب مورد نظر تون رو انتخاب کردین ولی پاسخی به کامنت مدیر سایت ندادین که دو ساعت پیش بهتون پیام داده و خوش آمد گفته. اعضای این سایت و مدیران این سایت بدون هیچ چشمداشتی دارن خدمت به هموطنان می کنن. خواهشمندم در موارد دیگر پاسخ کامنت های دوستان و یا مدیران سایت رو بدین.

دوربین مدار بسته به انگلیسی

31 ژانويه 2017 … دوربین مدار بسته به انگلیسی به cctv معروف است، که البته این اصطلاح امروزه در زبان فارسی نیز رایج شده است و افراد زیادی از این اصطلاح استفاده می کنند. cctv برگرفته از عبارت closed camera television می باشد. که معنی آن به فارسی، سیستم تلویزیونی مداربسته می باشد. سیستم تلویزیونی مداربسته در برابر …

دوربین دوچشمی – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

دوربین دوچشمی (نام‌های دیگر: دوربین شکاری، دوربین ارتشی، دوربین صحرایی) وسیله‌ای دستی است برای بزرگ‌نمایی اجسام دور. عمل بزرگ‌نمایی … رقم نخست که به نشانه x ختم شده‌است، مثلاً ۶x، بیانگر آن است که دوربین تصویر را چند برابر اندازه واقعی درشت تر می‌کند. رقم دوم، مثلاً ۳۰ … Binoculars ». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی.

پایه دوربین به انگلیسی – احداث گستر نیروی پارس

trivet. tripod. easel. three-legged table. trestle. پایه دوربین. پایه دوربین. پایه دوربین. دفتر مرکزی. تلفن: 36204848 ( 5 خط ). تلفن: 36204268. آخرین مقالات. مشخصات فنی دکل دوربین · پایه دوربین مداربسته · پایه دوربین · انواع دکل · پایه چراغ برق. پربازدیدترین ها. اجزای تشکیل دهنده دکل · برش با دستگاه CNC · دکل مخابراتی …

دیکشنری انگلیسی به فارسی – ترجمه camera

1. دوربین. یک دوربین دیجیتال; من فراموش کردم دوربینم را به پرتغال ببرم، برای همین نتوانستم عکسی بگیرم. کارکنان دوربین تلویزیونی وقایع را در سراسر دنیا پخش می کنند.

دیکشنری انگلیسی به فارسی – معنی و ترجمه لغت speed camera

واژه نامه آموزشی بیاموز – معنی و ترجمه واژه speed camera در واژه نامه انگلیسی به فارسی به همراه مثال و تلفظ انلاین.

قرارگیری (به ویژه جلو دوربین عکاسی) – فارسی-انگلیسی واژه نامه

قرارگیری (به ویژه جلو دوربین عکاسی) ترجمه در فرهنگ لغت فارسی — انگلیسی در Glosbe ، دیکشنری آنلاین ، رایگان است. نگاهی به کلمات و عبارات milions به همه زبان ها است.

اصطلاحات دوربین مداربسته – اصطلاحات و لغات پرکاربرد – فروم کانون …

یک سیگنال الکتریکی که با استفاده از یک کابل از دوربین به مانیتور و یا dvr منتقل می شود. به طور کلی یک دوربین آنالوگ با یک ولتاژ و جریان شارژ می شود. AHD تکنولوژی جدید دوربین مداربسته آنالوگ که کیفیت مگاپیسلی را به ارمغان می آورد. اصطلاح دوربین مداربسته AHD یا AHD CCTV به اصطلاح انگلیسی Analog High …

خاطرات اسکندر فیروز: Memoirs of Eskandar Firouz – یافته‌های کتاب‌های Google

یاددداشت های اسدالله علم، جلد دوم ۱۳۴۹، ۱۳۵۱: The Diaries of … – یافته‌های کتاب‌های Google

راهنمای عکاسی/دوربین کانن ای‌اواس ۶۰دی – ویکی‌کتاب

گزینه تنظیم سریع در سمت راست گزینه منوی و اطلاعات دوربین قرار دارد و به شکل دکمه‌ای چشم مانند است که بر روی آن تصویر Q حرف کیوی انگلیسی در درون یک مربع سفید رنگ دیده می‌شود. در حالت مدهای دستی. در صورتی که مد دوربین بر روی تنظیم دستی دوربین باشد، می‌توان با چرخاندن دکمهٔ چرخان فرعی گزینه‌های زیر را تنظیم کرد.

هی یو: – یافته‌های کتاب‌های Google

ترجمه متون ژاپنی به انگلیسی با استفاده از دوربین … – دنیای اقتصاد

29 ژانويه 2017 … خبرگزاری مهر: کاربران برنامه ترجمه گوگل با توجه به ارتقای هوش مصنوعی برنامه مذکور می‌توانند برای ترجمه متون از ژاپنی به انگلیسی تنها دوربین گوشی را در برابر متن مورد نظر قرار دهند. به‌روزرسانی یاد شده دوربین‌های گوشی‌ها را با برنامه مذکور سازگار کرده و لذا افرادی که با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند در …

ABIDIC.COM :: معنی کلمه دوربین به انگلیسی

مشارکت کنندگان · استفاده از آبی دیکشنری · ورود به سیستم. لینک های دیگر. Disclaimer · ترجمه مقاله · دارالترجمه · ترجمه گوگل · دانلود مقاله · لوازم قنادی و شیرینی پزی · دارالترجمه رسمی روسی · دارالترجمه رسمی فرانسه. کلیه حقوق مادی و معنوی دیکشنری آبی متعلق به شبکه مترجمین ایران است. طراحی و ساخت از گروه دیجیتالی محیط .

دوربین مدار بسته به انگلیسی دوربین مداربسته پارت ویژن

شرکت دوربین مدار بسته پارت ویژن واردات دوربین های مداربسته آنالوگ شبکه IP DVR انتقال تصویر و نصب دوربین مداربسته قیمت مناسب تلفن:88105405.

A Dictionary of Linguistic Terms in Competition-Based Grammars … – یافته‌های کتاب‌های Google

قطران در عسل: – یافته‌های کتاب‌های Google

تسلط خارق العاده حسن روحانی به زبان انگلیسی در مقابل دوربین CNN!!!

19 ژوئن 2017 … چت روم ازدواج تسلط خارق العاده حسن روحانی به زبان انگلیسی در مقابل دوربین CNN!!! تسلط رییس جمهور به زبان انگلیسی,تسلط روحانی به زبان انگلیسی,ایرانیاب ت.

بایگانی‌ها دوربین مداربسته به انگلیسی – نصب و فروش دوربین …

6 جولای 2017 … دوربین مداربسته سامسونگ ، دوربین مداربسته وایرلس ، دوربین مداربسته خودرو ، دوربین مداربسته مخفی ، دوربین مداربسته وای فای ، دوربین مداربسته به انگلیسی ، دوربین مداربسته هایک ویژن ، دوربین مداربسته داهوا ، دوربین مداربسته قیمت ، دوربین مداربسته رم خور ، دوربین مداربسته بیسیم ، دوربین مداربسته …

دوربین به انگلیسی

منبع قیمت

دوربین به انگلیسی جمله دوربین مخفی به انگلیسی دوربين به انگليسي دوربین شکاری به انگلیسی دوربین مداربسته به انگلیسی پایه دوربین به انگلیسی دوربین عکاسی به انگلیسی دوربین فیلمبرداری به انگلیسی معنی دوربین به انگلیسی دوربین مخفی به انگلیسی یعنی چی

Leave a Reply